one step too far

jag börjar tro på riktigt nu att datan gör så att jag får ont i magen.

ah, blev helt sjukt tagen av oliver dragojevic nu när en låt kom.

har legat i sängen nu med datan i knät i typ.... en för lång stund, kunde lika gärna ha legat och sovit men internet är uppenbarligen ett verkligen intressant sällskap. det blåser verkligen jättemycket ute, dundrar och blåser samtidigt, funderade först på om det var mina grannar som flyttade sina möbler men jag tvekar nu. mer typ träden som partajar loss där ute, slog mig vilken tur jag har som ändå bor "ovanför" träden så ifall det skulle blåsa så pass hårt så skulle jag inte få in något träd i fönstret. allstå det låter verkligen som att någon dunkar sönder något ute på gatan. skumt.

jag FRÖS ihjäl när jag cyklade hem. allstå blir jag inte förkyld efter det här så är jag superwoman som klarar av allt. det var verkligen så att jag trodde att jag skulle spy på grund av kylan, ni vet när man blir sådär flåsig och torr i halsen och det känns som att lungorna är fyllda med is? tyyyyyyyp SÅ var det. överlevde dock men sitter fortfarande i raggisar och jumper. hemskt att vintern är här.

kvällen var kul. partyt allstå. för det mesta kändes det som mellanstadiedisco. liten sal (men ändå lagom), en sal mitt ute i nån bonnehåla, allstå tänk typ när man själv hyr lokal för att fira mammas 50årsdag *IOGT-NTO lokal*, lagom mycket folk och allmänt skoj. jag lyckades verkligen se ut som en rysk hora på varenda foto. det var sminket och det svarta håret som verkligen förstärkte intrycket.

jag bokade precis en biljett hem. på torsdag åker jag. det ska bli så skönt, få lite distans till kalmar. kycklingryd är lite som ingenmansland, en slags vilopaus från livet i övrigt och jag har verkligen väntat på det rätta tillfället då jag känner att jag saknar det (har inte gjort det sedan jag flyttade hit) men nu vill jag bara åka och mysa med min familj och äta mammas mat och ha en väntande pappa på stationen i värnamo. aaaaaahhhh. mys.

nä nu ska jag nog sova. gud så trött jag är. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Selma

alltså du fattar inte hur MKT jag saknat kycklingryd, mest för att du brukade alltid skriva så sweeta inlägg därifrån om hur mysigt och fuckat allt va på samma gång, så man kände sig hemma :D

thank god att du ska tillbakaaaaaaaaaa!!! :D

2008-11-16 @ 21:16:39
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Selma

...oj..heeeeej svenska3 på det där inlägget :P brukade och alltid ska nog byta plats haha :P

2008-11-16 @ 21:28:00
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Magza

HAHA nisi normalna, jag hade typ inget liv så min kreativitet var på topp tror jag. al eto kanske klämmer man in ett inlägg när man är hemma också haha. ska verkligen anstränga mig!!

2008-11-17 @ 02:37:10
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Selma

vadå du ska 'verkligen anstränga dig'? KLART SOM FAN ATT DU SKA ZENSKA GLAVO!!! :P

2008-11-17 @ 22:01:09
URL: http://selmyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0