mamma och agnes

haha precis när jag är på g med ett blögginlägg så fungerar inte sidan, så blir jag faktiskt lite "lättad", typ jag "slipper" blogga även om det rent teoretiskt och praktiskt och rationellt och pyskiskt och fysiskt och etc INGEN som tvingar mig att göra det, men my brain är lite ur balans och därför blir det lätt att jag låser mig vid vissa tankar. men anywhore så funderar jag på om jag ska ta det kronologiskt, dvs börja med det som hände sist jag bloggade eller bara köra på? hm..? *monolog på G*

ja men vi kör på från det senaste tycker jag, men jag måste bara slinka (slinka? är inte det samma sak som slyna? flika in heter det kanske?) in med en lite halvkul grej som egentligen är vardag för mig och min bror. jag, mamma och deno satt idag och diskuterade idol och så började jag nynna på agnes nya låt on and on and on blablabla *trudellutt* och mamma ba vad sjunger hon den där Agnesa egentligen? jag ba [och så sjöng jag lite] och hon ba jag sjunger alltid Ano Nano. jag ba jaha..okej, ingen nyhet liksom haha. mamma kan ingen engelska, likt  typ 95% av alla bosniska föräldrar födda på 60talet haha, så de flesta improviserar en alldeles egen engelsk språkgren som låter ungefär så som min mamma låter när hon sjunger.

Kommentarer
Postat av: A D I S A

hahaha din mamma e bäst! :D



2008-11-22 @ 17:40:11
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: maaagggggzaaa

haha, ja hon är rätt bra :D

2008-11-22 @ 18:25:55
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0