tyck synd om mig

det är klart att planerna skiter sig. det blev ingen jönköping och a6 för mig idag. pappa blev inte förkyld men han hade planerat bowling och middag med några arbetskompisar så han kunde inte skjutsa, men så kom han med den brilijanta ideén att mamma och jag skulle ta tåget in till jkpg. okej, det hade i såfall inte varit första gången jag åkt in till jkpg men jag hatar verkligen att ta tåget. så mutti och jag skulle ta tåget vid typ 20 över 12 idag, alla gick upp förutom mig, men jag vaknade vid halv 11 och tänkte att jag sover till 11 och går upp då.

nästa jag hör är när deno säger att klockan är snart 12. JAHAPPPPP. och mamma ba oj jag märkte inte att klockan var så mycket ba whooooopssss. men va faaaaasen jag var typ sjukt sugen på att shoppa och pilla på plagg och annat krafs och okej jag har mig själv att skylla för att jag har superkass gå-upp-disciplin men hon kunde väl tagit sig en titt på klockan åtminstone EN gång?? hon lever efter sin egna klocka for real, hon typ tror alltid att klockan är mer/mindre än vad den är och sedan inser hon att hon är för sen/för tidig, sen för det mesta. ingen shopping för mig. snyft. 

haha jag märker typ att jag fortfarande är lite upprörd över det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0