turn off the light

alltså måste bara blogga en sista gång för ikväll. det är nämligen så att jag har ett problem. det problemet sitter i huvudet och gör att jag faktiskt inte kan skriva som jag brukar kunna i vanliga fall. på senare tid har jag blivit tråkigare och skrivit allt mer sällan. eller tråkig och tråkig, vissa tycker nog att jag är tråkig no matter what och hur jag än skriver, men JAG personligen känner att jag har blivit fett böring. och egentligen så har jag inga direkta förklaringar till det mer än att jag har en bromskloss i hjärnan som hindrar mig från att skriva och ju mer jag verkligen vill skriva så går.det.bara.inte.

detta gäller inte bara bloggen utan påverkar även skolan tyvärr. sjyst att sitta på kassan i konsum bara för att man var retarded i huvudet och inte kunde discplinera sig när man var yngre. jag stör mig verkligen på den här egenskapen eller vad man nu ska kalla det, för så här var jag inte innan. så ex när jag har känt ba nu vill jag blogga så är det som att tangenterna och mina fingrar är varandras motpoler, de dras inte till det varandra, tvärtom, och därför så sitter jag där och våndas över att jag kanske har tappat blogglusten.

allstå det låter nästan drygt, som att jag talar till en stor massa läsare haha, jag gör inte det, men tjaaaaaaa ni få anhängare vill kanske ändå ha en liten förklaring till varför jag är som jag är just nu. sen är det också så att jag verkligen aldrig blir paranoid över vilka som läser, men ibland slår det mig att folk jag "ogillar" kanske läser. och varför ska dom få veta vad som händer mig och i mitt liv? men å andra sidan så bjuder jag på det och bryr mig ärligt talat inte så mycket heller om vad folk kommer att tycka eller tänka oavsett vad jag skriver eller gör. jag har trots allt bara ett liv och tänker leva det exakt så som jag vill leva det. haha, hm kände här att jag går från ett ämne till ett annat, men allstå u get my point tror jag. eller nej, fel, jag get:ar inte heller min poäng helt, det finns nog ingen sådan i det här inlägget haha.

men ni fattar va?
bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0