glitter in the air

a men det var väl tur det va att det bara är fel på blogg.se och inte min design. märker nu att jag inte kommer in på fler bloggar. jag borde verkligen, verkligen plugga men håller på och däckar här och datan likaså. det stör mig som fasen när ljudet försvinner bara sådär.

jag kommer på mig själv alldeles för ofta med att sitta och längta till helgen. hoppas det blir sköööööjigt. eller det måste det bli. tjejkväll på fredag förhoppningsvis och lördagskvällen kommer att bosnifieras rejält *halleluja*, det är sevdahkväll på söderport så där hittar ni oss med andra gamlingar som diggar moj dilbere lika mycket som jag gör. nä men vet ärligt talat inte hur det blir, vet bara att jag och edina planerade för den här helgen första natten som jag tillbringade hos henne. känns som att det är en antigen-eller feeling över det här, antigen så blir det bra eller så blir det dåligt, finns inget mellan, MEN jag måste få i mig den obligatoriska bosniska dosen vare sig det blir på söderport eller förfest med halid och gänget hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0