tekst

sitter fortfarande med personporträttet. allstå det var svårare än vad jag trodde att det skulle vara. jag vill att det ska bli bra speciellt eftersom det handlar om en person i klassen och för att vi kommer att ha ex.seminarium om texterna på måndag. hade ju varit tusen gånger lättare om det var om någon okänd människa som ingen i klassen känner. men jag är faktiskt lite förväntansfull, både på texten som A kommer att läsa och texten som han har skrivit om mig. spännande ju =)

jag har iaf kommmit halvvägs och jag väger vartenda lilla ord, blir helt manisk när jag ska skriva något "seriöst", det är ju ändå seriösare än bloggen. jag har funnit mitt sätt att skriva på liksom, och det är det är det här halvfjantiga sättet jag skriver på här i bloggen, men jag kan inte skriva så nu, så det blir lite tråkigt, fast å andra sidan är det rätt sjyst att kunna variera sig lite. jaja lite tjat om text. men jag ÄLSKAR text, speciellt den som är skriven på ett sätt som lockar mig in i läsningen lätt och obehindrat.

ska fixa lite middag nu.

update: det är INTE okej att använda sig av smilies i texten!! dom ska helst hålla sig till i msnrutorna och mobilen. jag var lite väääl avslappanad medan jag skrev inlägget.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha. Skönt att det är någon mer än jag som inte kommit längre :)

2008-11-27 @ 19:34:08
URL: http://idarebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0