svi bivsi hladni frajeri

kom precis från lidl. jag tror jag har funnit aida en snubbe så att hon slipper springa efter albaner hela tiden. she's got a thääääng för dom verkar det som. nä skojar bara, inte så farligt. kosovoalbaner är ändå riktigt heta, antigen asheta eller asfula. jag hade en thäng för albaner i mina yngre dar, rättare sagt i 14årsåldern, då var jag pirrig i magen pga en. min pappa gjorde det mesta för att få mig på andra tankar. det funkade...sådär va.
 
anywho, jag var som sagt på lidl, så märker jag att snubben som jobbar där typ "förföljer" mig. fast han förföljde inte mig, jag tror bara sånt hela tiden, men han gick iaf mellan hyllorna och ändå var det lite sådär skumt, för han tittade lite mellan hyllorna så som jag brukar göra. jag trodde först att han ville gå fram till mig för att säga att dom stänger eller något liknande, och jag blir alltid osäker när det gäller sånt haha, så jag skyndar mig på. han måste ha märkt att jag var en potentiell BKS:are, jag såg det på honom iaf. så snackade jag i tel med ajdin medan jag stod i kassan, men jag sa inget till snubben, vi snackade inget. och när jag håller på och packar ner grejerna så kommer hans föräldrar och ställer sig i kassan och hans mamma säger skämtsamt på bosniska typ strula inte till det med priserna nu igen och båda skrattar och han tittar på mig och jag skrattar också, vad ska man annars göra  *bondingtime*. ska försöka luska ut om han är singel eller ej och ta tag i det här med qaidis.

Kommentarer
Postat av: Guess who

OMG .. Sta ti sve nece naumpasti !!

2008-11-30 @ 19:00:16
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Aidiiii

haloooooooo blögga lite nu.. !!

2008-12-01 @ 18:27:25
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0