sos

någon måste ha somnat med mat på spisen här i min korre eftersom det luktar sjukt illa i hela korridoren och inne i min lägenhet. BLÄÄÄÄ. fuj, det luktar typ ko kad prekipi mlijeko. riktigt omysigt och nu kommer jag vara livrädd för mina grannar också. och jag har typ ingen sån isoleringslist runt dörren heller så det drar i dörren och allt kommer in til mig.

det luktar inte gott.

jag kommer se ut som en mer oskyldig frenchmaid ikväll. kör på svarta strumpisar och vit klänning. allstå jag tycker inte om anspelningen, men kanske är det bara jag som överdriver, för att minska på detta så skiter jag i svarta nya pumpsen som fortfarande inte har gått sin premiärvisning. jobbigt värre va. men nästa vecka.

men jag har ett väldigt fint tips till alla som repar sönder sina strumpbyxor (detta kör alltid jag på och det är bra), ta på er tunna vantar och dra på er sedan strumbyxorna. det funkar asbra och man gör inte en endaste repa. hata när nageln fastnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0