shaaaaaaajn oooonnn

nämennämen, my fejj iz back däruppe iaf. bakgrunden och dom andra smågrejerna likaså, men bilderna är fortfarande på vift. kanske hittar dom hem, kanske inte.

jag har rätt mycket ny musik nerladdad på datan, jag tror att det var dixie som tog hand om detta i lördags. massa typ clublåtar och många nederländska (??) låtar haha. lite kul ju, kanske borde man låta datan cirkulera runt bland folk så att de laddar ner musik åt en.

men fan vad trött jag är då. okej ska vädra lite och få in lite O2. känner mig fett osocial också, pratar typ med mig själv via bloggen. på tal om osocial och det här, det är typ inte kul att ha tentavecka, roligare att gå i skolan trots att jag hatar att gå upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0