rich girl

hej horor och hallickar. jag är på ett rätt inte så glatt humör. skolan idag var skojig. vi skulle låtsas intervjua/agera intervjuperson och spela upp framför klassen. jag spelade en äldre man och klassen verkade tycka att jag var rolig. inte ofta jag är det faktiskt men nu har jag kanske hittat min grej. håller på och lagar mat samtidigt. kom hem idag och hittade ett askul meddelande från kalmarhem där dem säger att hyran kommer att höjas från och med januari. SÅ pissigt. hata kalmarhem 4ever. så jag är lite sur och mycket trött. men ska käka nu och bli lite gladare.

Kommentarer
Postat av: hejdu

va kostar hyran då?

2008-11-13 @ 17:42:29
Postat av: Magza

hej på dig med. den ligger på 3500 men kommer att höjas med typ 2oo kr om jag har förstått det rätt. så dom kan gå och dö hela gänget.

2008-11-13 @ 17:58:47
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0