poshtovani slushatelji

jag är störd som inte sover, men jag kunde inte somna. och jag kan fortfarande inte somna. har ätit frulle nu och tänkte kanske sova, men jag blir stressad av tanken på att jag måste skriva paper och gå på föreläsning. föreläsningen känns dock liiiiiiiite avlägsen. ah herregud nu är jag trött. man kanske kunde duscha? det här börjar allt mer likna en monolog. nämen va fasen, vad gör man så här dags när man inte kan sova men borde verkligen göra det?

update1: känner lite nu att jag inte kan hålla på och publicera tusen korta inlägg med tre minuters mellanrum så jag fortsätter skriva här. det är mycket jag måste fixa, tänkte faktiskt börja packa idag, för jag kommer inte hinna det på onsdagen iom att det är skola och sedan ska vi fira lilla ida som fyller år. allstå det är mycket grejer som jag måste göra (upprepar jag mig nu?) men det enda jag kan tänka på är shopping. jag vill bara shoppa. A6 på lördag ako bog da HAHAHA . WOOOOHOOOO. hoppas jag inte tar ut lyckan i förskott, pappa måste hålla sig frisk och så, inga hastiga rörelser som på något sätt kan äventyra hans hälsa (han blir förkyld så lätt), inte den här helgen för han måste kunna skjutsa mig till jönköping!

update2: men vafasen är detta?? engla är inte upp än! jag trodde hon postade inlägg som brevbäraren postade morgontidningen. nähörrni jag blir lite besviken på lilla engla. saknar hennes to-do-list. komigen engla. waaaaaaakeee uppp.

Kommentarer
Postat av: Mia

hehehe hvalaaa :) malo sam ostarila hahahaha

peace :)

2008-11-18 @ 08:23:08
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Selma

så jävla dåligt, jag kunde inte somna inatt heller. fuck jobbet, blev inget :( jag somnade typ efter sex och sov fram till halv två. så stööööööööört!

2008-11-18 @ 14:20:06
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magzz

selma: haha ja nisam nista spavala, jedino 3 sata al zato cu veceras leci rano :D

2008-11-18 @ 15:36:38
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0