njuzfläsh

klockan är två men än är jag inte trött, skulle nog kunna somna men det här med att slita sig ifrån datan är typ assvårt. därför sitter jag på msn och fejsan tills jag verkligen INTE orkar mer. jag tappar nästan blogglusten när jag har långa naglar, känns tufft att klappra på tangenterna och fingrarna slinker hela tiden och borrar in sig under tangentknapparna så jag sliter alltid bort någon knapp då och då. pallar liksom inte ens chatta på msn utförligt, för att inte snacka om att skriva sms! jag tror att jag är en av få människor som verkligen inte gillar att knappa på telefonen, alla som tidigare har blivit förolämpade över att jag inte svarar direkt och snabbt eller svarar alls vet by this time att sms inte är my thääng.

allstå fan vad tråkigt tvutbudet är så här dags på kvällen. nu har jag bara standardkanalerna så det är inte så konstigt men tänk på folk som jobbar nattskift, kommer hem och ska käka och måste kolla på svts rullande nyheter med den där tråkiga blåa eller gröna bakgrunden. betalar man licensen så ska det väl ändå erbjudas lite sjysta program även nattetid?

på tal om svts nyheter, nu är det sydnytt, och lund var med. kände igen mårtenstorget direkt och ba det är ju lund!! *lycka*

Kommentarer
Postat av: Keye

Långa naglar rules ju :)

Får vi se bild på dem?

2008-11-15 @ 12:50:11
Postat av: Magza

haha eller hur!! jag håller verkligen med. älska:D ja det får jag fixa kanske.

2008-11-15 @ 15:08:41
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0