konsten att drömma

jag pallade inte ens att snegla på greysavsnittet utan däckade direkt, men jag satte mobilen på väckning vid halv ett. när den ringde tog jag upp den och såg att jag hade ett meddelande från aida, vad jag inte fattade var att det just var ett meddelande och inte ett samtal så jag stressade för att svara, "tryckte upp" luren och sa HALO flera gånger, sen HALO AIDA JAG ÄR HEMMA!!, tills jag insåg att det var larmet som hade tjutit. jag var liksom vaken men ändå inte, så jag vände mig mot sängen för jag trodde att I satt där och säger ba varför svarade du inte? *fattar noll* och sätter mig upp i soffan och försöker "samla tankarna" säkert i en minut och först DÅ slår det mig att inget är på riktigt och så däckar jag igen.

will & grace på fyran nu. jag ÄLSKAR den serien. världens roligaste. har i vanliga fall assvårt för "roliga" serier där man hör publiksskratt i bakgrunden, har inte sett ett endaste friendsavsnitt, tycker inte att that 70ths show är så kul och likaså med de andra serierna, förutom will&grace. i l-o-v-e.

Kommentarer
Postat av: Selmyc

har du inte sett FRIENDS?!!! U GOTTA BE KIDDING ME WOMAN?! :|

2008-11-18 @ 16:24:00
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magzz

neeeeeeej. haha jag tycker inte att det är bra :/

2008-11-19 @ 16:28:39
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0