keep on movin

jag vaknade precis efter att ha sovit sedan klockan åtta. vid kvart över nio ringde aida. då tyckte jag att det var asbra att hon väckte mig för det var dags att gå upp liksom. så frågar hon mig ba sover du maggie? jag ba nääääää *förnekelse* jag låg och öh....tittade på bröllopsform. varför ljuger man alltid om att man inte alls låg och sov när man låg som en död stock och snarkade sekunden innan telefonen ringde?? jag ljuger alltid eftersom jag tror att människor tycker att jag är konstig fast det inte är det minsta konstigt egentligen.

anywho hon ba aha men du jag behöver hjälp med photoshop och så blev jag plötsligt superskärpt och hjälpte tills hon kom på hur man skulle göra. jag minns inte ens hur och när vi la på för direkt därefter så däckade jag direkt och sov fram tills att telefonen ringde vid 23 igen. härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0