jag är en asshole

jag tar tillbaka allt ont jag har tänkt om min mamma!! hon är bäst, allstå tro det eller ej, men hon är bäst. jag är en bitch. det är INTE okej att neka sin mamma pussar, hon kom och krävde lite pussar och kramar för att bli sams och jag ba helt kallt nä jag vill inte *gnällig unge*, men hon tjatade om att vi skulle bli sams så jag pussade henne en gång hon ba det var lite oengagerat, jag vill ha en RIKTIG puss, så pussade jag igen och samma sak, och igen. allstå fatta, orka dalta med sin dotter som är 22 bast, nånting är lite fel när man måste hålla på så.

till slut så blev vi sams, vi bondade över ett par fotografier som jag höll på att scanna in och hon blev lite tårögd och jag smälter när jag ser mamma sådan så då gav jag henne en riktig puss och kram. jag fattar egentligen inte att jag kan vara så djävulsk mot min mamma, hon som har burit mig i nio månader, som har stått ut med spyor, tjockhet, bristningar på magen samt en jobbig förlossning allt för att få mig. fyfasen. nä hörrni mommas rullllllllezzzzzzz!!

nu ska jag klippa henne. hörs lejter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0