horor och strumpor

well yeeeah jag borde sova men jag sitter här och slöskriver på mitt paper som ska in på onsdag. har även hunnit äta ca ett kilo clementiner, ligger dom mitt framför ögonen på mig så är det klart att jag äter tills det tar stopp, eller slut, vem ska annars äta dom LIKSOM?? jag älskar verkligen att överdramatisera användingen av ordet "liksom", det måste verkligen vara det näst bästa utfyllnadsordet (det bästa är ju "typ").

idag hittade jag ett par lårhöga strumpor. tänkte först att det är lite hoochie mama över det, men det gäller allstå att kombinera det rätt flickor, så att man inte misstas för ett extraknäck på gatan nedanför. HAHA på tal om gatan nedanför, kom just att tänka på hororna på malta och horgatan i gzira. så jävla läskigt att gå förbi där, har gått där själv endast en gång och någon gång med nicole. men så himla äckligt när brudarna satt på trappen eller vilade med huvudet i händerna över fönsterbrädan och såg sådär lagom uttråkade ut *pepp jobb. not* och bara väntade på att någon äckelgubbe skulle svänga förbi och hosta upp cashen. allstå FYYYfan vad supermegaäckligt *ptuj ptuj ptuj*. och trots att vår mäklare upplyste oss om att inte gå på horgatan så vad är det första vi gör när vi kommer till gzira för andra gången? jo går på horgatan mitt i natten. sköööjigt. helt lost var vi. hade man otur kunde snubbar stanna och spana in en medans man gick, de gled förbi med bilem sådär i gå-fart jämsides med en. mysigt.

anywhooo, hur kom jag in på det här nu? just det lårhöga strumpor (over-knee), fasen vad fina dom är. typ svartgrårandiga, lite avril lavigne, och jag VET att alla har sånna men jag faller för grupptrycket this time och dessutom så är det mycket billigare att köpa over-knees än att köpa olika leggingsar för att kunna variera sig. och på tal om leggings och strumpbyxor; allstå fan vad dyra strumpisar är nu för tiden! har jag missat något eller har dom alltid kostat 120 spänn (på åhlens iofs)? men även gina, 100 spänn (99 för att vara exakt)? lägger jag till 200 spänn så kan jag lika gärna köpa nya jeans typ.

okej, jag har inte skrivit så mycket på papret, funderar på att gå och lägga mig istället och göra det färdigt imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0