hejdå

nämen ojojoj jag hinner kanske posta iväg ett inlägg innan jag sticker. rätt häftigtoch unikt att vara färdig i tid för en gångs skull. väntar på att eddie och qaidis ska ringa så att vi kan sticka. jag är inte utklädd det minsta typ men tack vare mitt hår skulle man nästan kunna tro det. jag ser ut som en docka som har stuckit fingrarna i elkontakten. håret tar priset iaf, det är enormt och burrigt och jag kan gömma hela min fejja i det. känns rätt skönt eftersom jag känner mig slightly osocial just nu. och strumpbyxorna sitter åt så jävla hårt så att jag får enorma lovehandles, känns sådär, jag kommer bli tvungen att avleda uppmärmäksamheten ifrån dem hela kvällen, dessutom har ögonfransarna på ena ögat klumpat ihop sig helt och hållet. BAJS. finns det värre saker än när man festfixar sig och så sabbas allt pga antigen fransarna, håret eller foundation? fan vad opepp man blir på direkten, jag måste känna mig vrålhet (inombords allstå) innan jag går ut ur lägenheten annars är partykvällen sabbad. känner mig rätt ytlig, men så här är det för alla det vet jag! jag har snackat med så pass många brudar att jag kan styrka detta påstående.

jahapp. när har dom tänkt ringa mig? ok ska sänka musiken lite också.

Kommentarer
Postat av: Selma

hahaha klart som fan att det är så. känner man sig pretty ugly brukar kvällen suga banan. så JA, fuck ytlig. det bara är så.

2008-11-01 @ 23:28:43
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Mag-Ziig-a-Zigg-aah

ytliga klubben kanske? haha. orka känna sig ful en hel kväll, man måste vara RRRRrråhet annars är det kört tyvärr:/

2008-11-03 @ 00:26:53
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0