halloween och sånt

djesssshimaboouuuna?

klockan är fyra men det har redan börjat bli mörkt. vad har jag då hunnit göra på fyra timmar? jo jag har hunnit äta frukost, mani- och pedikyr, kollat ett OTH avsnitt, pratat med mamma och pratat med eddie om kvällens planer. jag är rätt ineffektiv när vintern börjar närma sig. allt tar en evighet att göra speciellt när jag vet att jag inte behöver gå ut ur huset (som man måste när det är sommar). ikväll ska vi på halloweenförfest hos V och sedan blir det väl antigen kåren eller palace. jag är så pass tråkig att jag inte klär ut mig, har typ inga roliga grejer här i kalmar, inga fjantiga smycken eller 90-talskläder. böööring i knöw. jag får blinga till mig med glitter istället. jag kan rentav klä ut mig till en glitterburk. det är det närmsta årets halloween jag kan komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0