en liten serie

haha jag kollade min kamera nu, jag hade tagit två bilder under lördagskvällen och typ tjugo på söndagsmorgonen. hade en liten photoshoot. av de drygt  tjugo bilderna var 19 av dem med stängda eller halvöppna ögon. det var typ OMÖJLIGT att hålla ögonen öppna när blixten small till. onödigt att ta kort egentligen, men jag ville bara kolla läget, hur jag såg ut och så haha.

typ alla bilderna såg ut som den första. förstår inte varför jag plågade mig själv egentligen. helt mosig och nikakva. på andra bilden anstränger jag mig verkligen, lyckas nääästan men inte helt  och på tredje bilden försvann nacken av all ansträngning.

goooomorrrrrron.

Kommentarer
Postat av: Denis

Haha, du kan bli blind sådär, you know.

2008-11-05 @ 13:14:41
URL: http://sabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0