bajs2

jag var visst lite blööööögggsugen. känner att jag måste blogga om helgen också innan jag hinner glömma bort det mesta.

allstå fatta vilken bra tid vi lever i då vi har bilder, internet och hela köret? då vi kan titta tillbaka på allt skoj vi har varit med om. ja, jag vet att fotografiet har varit med länge, men då tog man typ ett kort i månaden och det var det, nu kan man ta hundra bilder varje kväll. tänk hur tråkigt det måste ha varit innan? min pappa brukar säga att på hans tid då det inte fanns datorer så var man ute istället och sparkade boll (haha låter så tattigt att säga "sparka boll" men whatevs, dom hade säkert bara sånna tygbollar ändå ha ha) och umgicks med kompisar. 

då tänker jag, för det första: jag hatar fotboll och för det andra: okej på sommaren då är man ute mer liksom pga vädret, men vad skulle man göra under vintern? ligga inlåst i huset. och tänk här i sverige, sommaren kommer ju först i juli, skoj att spendera ett halvår av sitt liv med att glo i väggen eller klippa pappersdockor. not. jag föredrar nog 2tusentalet ändå. allt är så bekvämt. och visst vi blir säkert tjockare pga it-samhället, har nog aldrig varit så tjocka nånsin, men ORKA leva på stenåldern och hugga ved i 45graders kyla.

slutsatsen är att jag hatar xhtml.

Kommentarer
Postat av: Aidiii

Jag håller med dig,,jos malo ja startam "Hata Xhtml-grupp na fecbook"

2008-11-04 @ 08:33:37
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Aidiii

glömmde ett A i facebook hahah (INTE facevook):s

2008-11-04 @ 08:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0