kardashians

gud vad megaopepp jag blev  på typ bara en timma, att gå upp alldeles för tidigt har inga positiva effekter på mig. sitter här nu och trljam oci av trötthet. alla har åkt och jag är själv i huset. jag längtar tills jag bor själv igen, till hösten förhoppningsvis.

är det någon mer som brukar kolla på keeping up with the kardashians som går på E!? jag brukar kolla på det då och då och jag älskar det. det är min favvorealitysåpa strax efter the hills. askul program och brudsen är så himla sköna, speciellt khloe, u gotta love her.

i dagens avsnitt skulle en av de yngsta döttrarna, Kendall typ 12 bast, be om pengar, så frågade hon sin mamma om 50$ och mamman svarade - Kendall, money doesnt grow in trees varpå kendall kontrade - yes it does, its paper. HAHAH, jag har alltid älskat sådana yngre tjejer som är supertykna. jag var själv rätt tyken när jag var i den åldern. det finns ett klipp på mig, som pappa filmade, när jag var 12 år. jag hade kommit hem efter skolan och mamma hade värmt upp grah (bruna bönor) åt mig med kajgana. det är lite kul att det just är grah jag käkar, men hursomhelst, pappa skulle filma lite, vi satt båda vid köksbordet i vår gamla lägenhet, pappa mittemot mig med kameran in mah face. på filmen ser man hur tydligt det är att jag INTE vill bli filmad eftersom jag ser så butter och hungrig ut, direkt kommen från skolan aaawww.

jag sitter även och läser kalle anka (så det måste ha varit en onsdag eftersom tidningen alltid kom onsdagarna), vill verkligen inte bli störd. först tar jag en brödtugga, sedan slevar jag i mig en sked grah, efter det slevar jag i mig en sked med kajganan som flyter i grahen haha, och till sist tar jag lite lök *special moments* och hela tiden filmar pappa mig och ställer uppenbara frågor typ vad äter du för något magda?, och jag svarar inte utan tittar bara upp med värsta tykna blicken *giving the eye* typ låt mig äta i fred!!! precious moments haha.


kourtney, khloe och kim. jätten i mitten är min favvo.


Kommentarer
Postat av: Gabz

Ja älskar din nya design:D:D:D GOOO MAGDA!!

2008-05-16 @ 18:05:40
Postat av: magddddd

taaaaaaaaack gabi :D

2008-05-17 @ 02:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0