tjenis

om det är någon man aldrig blir besviken över så måste det vara engla. hennes blogg är som en morgontidning som alltid dimper ner i brevlådan, finns alltid något att läsa direkt på morgonen. hon skulle nästan, nästan kunna vara en morgontidning eftersom hon är uppe vid fem på morgonen och bloggar ha ha.

mamma var ledig idag, deno hade sovmorgon och pappa kom hem vid nio från jobbet. dom babblade hit och dit, fram och tillbaka, mamma hojtade (eeeeh låter liiite för käckt) att korven var färdig, så satt vi och käkade korv med lite äldre korvbröd. allstå min mage är INTE lämpad för något som är dåligt, men den här veckan har jag ändå käkat salmonellaliknande-kyckling, konstiga vindruvor och nu korvbröd vars bäst-före datum gick ut för några dagar sedan. och ändå har jag klart mig.

mamma och pappa ska till danmark idag och till louisiana museet för att spana in konst. döda gubbar som blev kända först efter sin död är väl pappas grej, cezannes bilder ställs ut och de två (inte pappa och cezanne) stannar över natten i köpenhamn tror jag. vad innebär då detta för mig/min bror? jo, FF!! alla som vill är bjudna till att trasha vårt hus och festa järnet. vad säger ni? ska vi köra på elllee?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0