"take it ouut!!!" skrek den gravida kvinnan

ok, en liten note här igen. min visdomstand har hållit på och växt i typ ett år nu, sakta men säkert är jävelns motto. tidigare har jag inte haft så ont, men den här senaste veckan känns det som att den håller på och knockar ut hela min nederkäke. det kommer fördmodligen bli värre så jag funderar på att börja hamstra ipren så att jag har när det behövs. mina käkar är annars lite konstigt strukturerade i mitt gap. dom "knäcker" till (hoppar ur led och hoppar tillbaka typ) varje gång jag gapar för mycket eller när jag käkar, så typ om det är supertyst när vi käkar hemma (vilket det är sällan) så brukar mamma ALLTID påpeka det. jag kan inte göra så mycket åt min DEFEKT. ingen charmig defekt heller, för när det är kallt ute då gör det ont i munnen haha, så käken måste vara typ uppvärmd om jag ska kunna tugga normalt. jag är bara rädd att jag någon gång, när jag är äldre, kommer att vakna med munnen helt deformerad haha.
jag brukar även undvika slagsmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0