någon nytta ska dom väl göra

i brist på ämnen kommer det lite konversationer istället.
    Magza  fast jag vet inte, allstå Näsan är ändå snygg
    Nicole   haha
    Nicole   du, han är inte så het längre
    Nicole   eller jo det är han väl
    Nicole   men
    Nicole   najeee
    Nicole   han har blivit så plufsig å gammal
    Nicole   du skulle säkert gilla hans armar iofs
    Nicole   haha
    Nicole   han har ju typ sån kroppsform nu som du är ute efetr tror jag, som man kan krypa upp hos å känna sig trygg
    Magza  hahaa
    Magza  aaaa verkligen
  Magza  det är sånt jag letar efter
    Nicole   fast et skulle va så gött om jag kunde tända på honom för han är så snäll
    Nicole   bra snubbe
    Magza  haha
  Magza  fast du vet jag var ihop med A i somras
  Magza  han är allstå megasmal
  Magza  allstå riktigt smal
  Magza  typ Brorsan-smal
    Nicole   jaa snyggt
    Magza  och det var på nått sätt ändå snyggt
  Magza  man kunde liksom bara slänga armen runt hans midja osv
  Magza  haha
    Nicole   ja det är grymt snyggt om dom är rätt smala
    Nicole   sjukt störigt me Näsan..... faaaaaan
    Nicole   vore så bra om jag kunde va me honom hihi
    Magza  fats allt ligger inte i utseendet heller, det har vi konstaterat alltför många gånger
  Magza  men man måste fan ändå attraheras av något
    Nicole   ja asså det går bara inte
    Nicole   suck
    Nicole   neeee du
    Nicole   snubbar alltså
    Nicole   va ska man me dom till
    Magza  jag vet inte
  Magza  typ donatorer möjligtvis

Kommentarer
Postat av: lejla

bas ti hvala, riktigt bra låt :D finns nog ingen låt av muse som jag hittills ogillar, trots "läskigheten" :P

2008-05-14 @ 20:43:40
URL: http://laylah.blogg.se/
Postat av: Nadde

Vilken knasig header...hahhaa!

2008-05-14 @ 20:45:51
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com
Postat av: Selmic

Saleisha är sååå en "cute girl next door". Och var även Nigels favorit, alltså den där mannen får alltid sin vilja, när det kommer till hans favoriter, igenom. POWER! haha

2008-05-14 @ 22:37:04
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: nicole

asså dte här känns ju lite väl privat va å lägga upp, eller hur maaaaaaadde? man vet ju aldrig vilka konversationer som kommer publiceras på din blogg. det gäller å passa sig å ha fina, smarta och rättstavade samtal med dig på msn jämt.

2008-05-15 @ 00:14:33
Postat av: Mags

nadde ja, lite knas måste det finnas :)



nicole: AHHA eller huuur nichole, men saken är den att de flesta av våra konversationer ändå är rätt normala och du måste passa dig och stava rätt även om jag inte lägger upp nått, du måste anstränga dig för din partner lite.

2008-05-15 @ 00:31:45
Postat av: Anonym

Caos!

Evo pokrenuli smo i ozbiljno bosniskabloggar.webblogg.se/

Naravno mnogo nase raje sto pise bloggove jos nezna za ovaj sajt zato nam treba vasa pomoc!!

Kako god znate pomozite nam da se siri sajt i da mozemo sto vise " domace " raje iskupiti na jedan te isti blogg.

Hvala unaprijed

2008-05-15 @ 02:23:36
URL: http://bosniskabloggar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0