sims del 5: en dramatisk morgon

trots sin dramatiska morgon hann de ändå ta en dagens outfit. adnan ställer inte upp frivilligt, men magda tvingar honom och lovar honom pussar efteråt. så här kommer två dagens.

dagens outfit adnan
# tshirt med batmantryck från carlings.
# beige avklippta chinos faktiskt, från MQ. adnan tyckte inte om längden så han kapade dem strax ovanför knäna.
# vita tygskor H&M

dagens outfit magda
# randig tshirt från H&M
# rosa korta jeansshorts från BikBok
# blandade armband, de flesta från H&M
# och favvodojsen, rosa converse
Maggan är ju gravid, men än har det inte börjat synas på henne, så hon kan fortfarande trippa runt i schnygga kläder.

på grund av bebisen som kommer snart så har dom varit tvungna att bygga ut huset lite mer. nu är trädgården mindre men bebisen har iaf ett eget rum att komma till. dessutom har de möblerat om lite i vardagsrummet. tapeterna var maggans förslag medan gardinerna var adnans och det går inte riktigt ihop med färgerna så maggan funderar på att byta ut gardinerna, får se om hon hinner.

okej, till dagens dramatiska grej. adnan skulle värma upp spagettin från igår men han råkade vrida på fel spisplatta och trasan som låg på plattan fattade eld och innan de båda hann fatta något så hade spisen börjat brinna och det var allmän panik liksom. maggan trodde faktiskt att adnan skulle ta det här lite bättre än vad han gjorde, men han blev nästan mer panikslagen än hon. till slut kom brandmannen och adnan fick skämmas efteråt. maggan tyckte det var lite synd att inte gardinerna också hade fattat eld.

så fick de bråttom, båda skulle till jobbet, adnan gjorde iordning flingor men maggan var tjurig och babblade på om att allt hade kunnat explodera och att adnan var oansvarig, hur ska det gå när dom får barn etc etc. hon slutade inte tjata och adnan blev sur och så gick de sura till jobbet. inte så kul.

men sen när dom kom hem så hade båda lugnat ner sig lite *puuh*, hångel i soffan och så var det done =)

Kommentarer
Postat av: Henke

hör här bara för att någon får canser betyder de inte att det ända man kan skriva till den e stackars dig sköt ditt så sköter jag mitt hoppas du får ett bra liv

2008-05-17 @ 14:10:41
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: nicole

hhahahhaha.hahahhahhahaha. Henke henke. hahahahahah

2008-05-17 @ 14:57:56
Postat av: ja va heter jag?

bbbbllöögggg. B to the L to the O...ja du fattar gerjen va? Jag har hittat värsta smöralbumet. Du ska få höra sen, dom spela dne på Herk igår å jag va tvungen å fråga. Riktig depplåt. Suck. Kom in på msn nu så ska jag berätta om White man som JOBBADE igår å den andra lilla iraniesnubben som smilade åt mig hela kvällen å sen han annikas snubbe han HÄLSADE. Så nu har vi byggt upp en riktigt fet kontakt här. hahaa. Delägare på Herk inom en snar framtid kanske?

2008-05-18 @ 17:04:05
URL: http://malta.blööögg såklart
Postat av: Anonym

looove looove looove min lilla raggis. Jag älskar dig! puss

2008-05-18 @ 17:05:23
Postat av: ACPA

Så coolt detta spelet har jag på min mobil:D

2008-05-18 @ 23:40:03
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: Enna

joj älskar dina the sims romaner hihihi

2008-05-19 @ 21:55:05
URL: http://ludaa.blogg.se/
Postat av: magdddd

nicole: KÄRLEK!



acpa: fast det är ju roligare att spela på data:)



enna: hihi tack glad

2008-05-19 @ 23:58:21
Postat av: emelie

Haha vad rolig du är! The Sims.. Det var skitlängesen jag spelade det.. Du! Jag såg "dig" i en tidning häromdagen. Har du börjat med badmode? Det var så ruskigt likt!! Hoppas allt är bra! pusskram

2008-05-20 @ 07:35:47
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Gabz

Hahahahaha att läsa dina sims romaner man får sig alltid ett gott skratt =))

2008-05-20 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0