på väg

fasen allstå, jag är på g, på g med att pimpa min blögg lite. jag kan verkligen inte blogga bara för att jag inte trivs, lite som när man ska gå ut och festa men man känner sig inte helt nöjd med sin outfit eller mejk. skitjobbigt, då vill man bara stanna hemma och glo. jag tar det här typ superpersonligt, det ska liksom kännas RÄTT att hamna här inne på blöggen, det ska vara mysigt och hemtrevligt. bloggen är ju min vän och därför måste den se bra och representabel ut.


en liiiiten update (förstår inte ens varför jag ska behöva göra updates på mitt lilla arbete men anyways), nu kan man klicka på headern och så kommer man tillbaka till första sidan. det sabbades ju innan jag lärde mig hur man skulle göra. smidigt ju eller huuuur.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är så kul att ha en design man gillar, äääälskar min nya!

2008-05-08 @ 12:29:59
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: magz

ja, jag gillar min, men jag har typ haft den i mer än ett år haha, börjar bli dags att byta =D

2008-05-08 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0