"ju konstigare namn desto bättre"

nicoles motto, där uppe som rubrik. bönisskönis, inte lätt!!

    Nicole   jag kan ha dubbeldejt
    Nicole   hahaa
    Magza   vaddå dubbeldejt haha?
    Nicole   haha jag kan gå dit me khaled å Näsan
    Magza   vem fan är khaled nu?
    Magza   haha
    Nicole   palestina blygisen
    Magza   ahaaaaaaa
    Magza   fan jag kan inte deras namn
    Nicole   ne du
    Nicole   inte jag heller
    Nicole   haha
    Nicole   får tänka efetr
    Magza   jag hade förmig at han hette chakra
    Magza   du brukar väl säga chakra
    Nicole   casra är persiennen
    Magza   aaa casra
    Nicole   hahaha
    Magza   fan vad svårrt
    Magza   haha
    Nicole   ja du
    Nicole   man lär sig nya namn varje dag
    Nicole   galet
    Magza   verkligen
    Magza   mycket tack vare dig
    Nicole   kan dom inte heta sven å johan
    Magza   magnus kanske
    Nicole   jag kan inte ens uttala dom rätt
    Magza   bengan
    Nicole   maaaaange
    Magza   hederlige bengan
    Magza   lasse kanske
    Nicole   mm preis
    Nicole   det vore bra
    Nicole   roffe?
    Magza   jaa
    Magza   eller leffe
    Magza   vad fan hände med dom snubbarna liksom?
         
         
         
         
         
         
         

Kommentarer
Postat av: nicole

haha så äreeee när man är arablover, eller mörkinglover kanske är bättre. Men detta är ju gamla nyheter, dom är inte ens värda å nämnas i din blöögg nu ju. Får uppdatera ig på den fronten å fixa fram lite nya färscha namn, under tiden får vi hålla tillgoda me broschäään å the n*seeeeeee. Det är fina namn på dom pöjkarna me.

2008-05-15 @ 16:07:37
Postat av: nicole

en fråga här förresten när vi ändå är igång, är jag din nya inspirationskälla till blogginläggen eller? Händer det verkligen så lite i S-ryd att du måste rippa mina konversationer med dig? Då har jag en ide, som du redan vet om. Så däröfr tänker jag inte ens skriva det här å stressa dig, hoppas dina nerver pallar trycket ändå. puss!

2008-05-15 @ 16:17:35
Postat av: hagg

låt mig gissa........



HAR DU BOKAT BILJETTER ÄN????



HAHAH. i knoooooow u!!!

2008-05-15 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0