malmöbilder


min bästa kompis Ajdin fyllde 25 bast igår (SRETAN RODJENDAN!!) så jag mötte upp honom i malmö och så gick vi på stan några timmar. ajdin vill inte vara med på bild så hans glass är istället med.

dagen till ära blev ajdin nerbajsad av fågel som bajsade i farten typ. men det betyder faktiskt tur att bli nerbajsad och vilken dag är bättre att bli det än på sin egen födelsedag??

jag käkade naziglassen 88an.

sedan kom nicole från jobbet, hon slet för dagens pengar, snål lån på AHBH säger jag bara, och när vi gick förbi khaled var hon naturligvtis tvungen att pussa på sin favvosnubbe.

jeeeah, i bankomatkön.

bönis posar lite konstigt


men sen blev hon på g, ajdin var vår fotograf

nicole med sin precious colaflaska, "inte utan min cola", det är titlen på nicoles framtida film om hennes liv.

sedan stack vi till carol och kollade på eurovisiondelfinalen. jag var tvungen att fräscha upp mina armholes, jag drar en trudelutt samtidigt därav minen

carol hade lite svårt för att höra vad pizzagubben sa bara för att vi två eeeh... tramsade

det här fotot är inspirerat av onsdagens sex & the city avsnitt, ni det avsnittet när miranda nuppar med sin nya bf, han som är läkare för något basketlag och steve kommer in i sov rummet och knockar näsan så att det storblöder haha, då räddar robert honom genom att stoppa upp en tampong i näsan. på tal om tampisar, dom här tampongerna är skitbra och skitbilliga. dom kostade typ 20 spänn för en helt kartong med 80 st tampisar i. fatta vilket kap, always no more, satsa på Lidls. det kommer ett inlägg om det här någon gång.

eh carol kör på en liten porrpose som vanligt. inget nytt här inte med andra ord.

nicole skulle också försöka sig på  något liknande.

ibland sov vi när det var extremt tråkiga låtar

nicoles andra och mitt tredje hemland. tyvärr kom inte morena inte vidare. vi pallade inte att rösta. mina favvosar var turkiet, kroatien och sverige och alla tre gick vidare. resten hade jag faktiskt inte nån speciell åsikt om, eller jo förresten hon blinda bruden som sjöng, jag kom fram till att hon valde sina kläder själv det var därför hon såg så intesåstylad i "första delen" av sin låt, kläderna såg ut som att hon hade lånat dom av edward scissorshands. vi förståd inte heller ukrainas låt, samt han vampyrsnubben.

mycket trevlig dag och kväll, men shoppingen var lite tunn och fjuttig. får se om vi kan vända shoppingkurvan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0