jag måste äta nu

hej dearest anhängare till den här bloggen.

vi är nästan iordningsfixade, jag är det i alla fall, medan nicole måste torka och platta håret innan vi kan bege oss mot stan och spana. på något konstigt sätt så har vi alltid haft tur med vädret då jag har varit här de senaste tre gångerna. idag är vi sommarklädda men dock mensiga och blödiga så det drar ner lite på humöret. min allra bästa vän brukar figurera ofta på tv, ni känner säkert honom, ipren heter han. en av mina allra närmaste vänner i tuffa stunder som denna.

HURSOMHELST detta ska inte få förstöra dagen. idag ska vi nämligen gå lite på stan och sedan ska nicole gå på sitt invandrarmöte. hon är nämligen engagerad i nån invandrare-som-lär-sig-svenska grupp där hon sitter och pratar med kvinnor som inte kan svenska. jag följer med som ett exempel för att visa att man visst kan lära sig utmärkts svenska. lite objektifiering över det hela, men klart man ställer upp. sen blir det väl stan och torget för hela pengapungen, men ikväll blir det herkan. känns pepp!! vi började redan tidigt igår med att peppa oss sjäva inför fredagen, man måste börja i god tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0