heja booooosnaaa

nicole vill rösta på israel och tycker snubben är gullig. jaaaaaaaaaaaaaa han är söt/nicole

ja lite liveblögg från eurovison, min partnerkommentator vill också vara med. jag uttalar mig inte om israel.

okej, men här kommer lite få bilder från fredagen.


nicole utanför sitt andra hem; komvux. det här var efter att vi hade haft möten med invandrarbruttsen.

jag på hm. ska jag vara ärlig så tycker jag inte att jag liknar mig själv här. something is konstigt with mah face.

herkans toa

herkan var fylld med mörka hetingar och på vägen hem tog vi en sväng förbi dönken och blev stamgäster efter lite tjat. spännande va?

jag i min hästens soffa med en massa saker omkring mig

nu är det finland. en hälsning till nurmela i finland! nicole vinkar. vi var tyvärr tvunga att mjuta tven och lyssna på tarkan tills de har sjungt färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0