hej2

ibland har man dagar då dom mest oväntade killar hör av sig. sådana dagar kommer inte så ofta, men ibland har killar en viss tendens att höra av sig samtidigt, oberoende av varandra. kan man inte bara sprida ut dom här killarna så att dom hör av sig flera gånger i månaden med jämna mellanrum istället för alla på en och samma gång? eh... okej, det är inte hundra pers som har hört av sig, typ två.

men jag ville faktiskt berätta om min dröm, jag brukar ha en massa drömmar under en och samma natt, kanske beror det på att jag sover för länge så jag hinner drömma. anyways, jag drömde att jag var personlig assistent åt whitney houston och hennes fd snubbe bobby brown. vi gick på stan och allt folk skrek asmycket efter dom, så för att typ ta skydd så gick vi in i ett stort shoppingcentrum och whittan fick plötsligt för sig att hon skulle känna sig mycket tryggare om hon var inne i en affär som hade sminkprodukter. vi tre strövade bland hyllorna som var skittrånga och bobby hade gått upp asmycket i vikt så varje gång han vände sig om så stötte han till en hylla som jag fick hålla tag i medan vi gick. medan dom gick och kollade så gick jag bort till parfymhyllan för att spana priser, tänkte att det kanske var lite billigare här.

efter en kort stund inne i affären går vi ut, och precis när vi passerar utgången så börjar det tjuta. plötsligt så befinner vi oss i ett rum med två svarta vakter, sådana rikitga tjockisar som man typ ser på film och som bara ryter åt en. dom placerar whittan (som är helt borta, typ stoned) på en stol. jag och bobby som är helt jävla tjock, så att jag knappt känner igen honom, stöter till mig hela tiden med sin mage, och så har han en sån guldkedja som sträcker sig över magen. han tittar ner på mig och undrar what the fuck they are doing, så jag vänder mig till en av väktarna, också han med en megamage, och frågar honom what this is about, och han svarar skitbarskt att whittan har snattat inne i affären vi var inne på. jag tittar på whitney, som håller på och faller ihop så påtänd som hon är och så smal att hennes leopardlurviga kappa hela tiden trillar av axlarna, medan hon skriker i didnt dooo it, bobby tell'em i didnt do it, så vänder hon sig mot mig och säger baby, u can fix this right? u'll get me out of this right? jag tittar på henne och tycker sååå synd om henne så jag vänder mig mot bobby och frågar honom om han har tagit något, han tittar lite skamset och säger come over here, så plockar han upp ett clinique läppglans ur fickan och säger i just had to take this one. jag blir sur och rycker den ifrån honom och lägger den i min ficka och så frågar jag honom om jag ska ringa efter deras attorney, men han hinner inte svara för whittan skriker så jäkla mycket. till slut säger han stora väktaren we have to wait for the police officer to come och så skriker någon mmmmmaaagda och det visar sig vara min pappa.

image1505

Kommentarer
Postat av: Indira

Jag har absolut inte sagt något om att det inte
är killarnas eller gubbarnas fel ;) Saken är den
bara att jag blogg inlägget handlade om dem utan
om tjejer som är naiva och då snackar vi ej om tjejer i allmänheten, utan om de tjejer jag såg
just den dagen. Som sagt så tycker jag det är
deras fel när de dricker som idioter, och jag
känner många som dricker sig så fulla att de vet ej vad de riktigt gör, och i ett sånt tillstånd så kanske de tillochmed ställer upp på vissa saker som de dagen efter ångrar. INTE att de INTE kan säga NEJ utan att de kanske säger Ja men ångrar sig sen. Och visst är det männens fel att utnyttja tjejer när dem är i ett sånt tillstånd, men är de säkert att tjejen inte går med på det? Sen ångar. Aja liksom alla har sina åsikter och tankar bakom, men av det jag själv varit med om och det jag själv sätt med egna ögon så vet jag vad det brukat handla om. Och visst att bli våldgagen ja det är en helt annan sak, men att själv gå med på något när man är full sen att ångra och skylla ifrån sig det tycker jag är så korkat så de inte är sant. Men aja...

2008-05-04 @ 20:25:03
URL: http://iniica.blogg.se
Postat av: Anonym

haha sjuuk dröm!
Å fy bublan va du va söt!

2008-05-05 @ 00:49:19
Postat av: magz

anno: ja den var lite sjuk, kändes som att jag hade träffat henne på riktigt haha :) tack för komplimangen:)

2008-05-05 @ 13:04:54
Postat av: Angelica

fniss

2008-05-05 @ 13:09:14
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: Angelica

fniss

2008-05-05 @ 13:09:53
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: Angelica

fniss

2008-05-05 @ 13:10:33
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hmm, det där blev inte riktigt som det skulle...

2008-05-05 @ 13:11:27
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: magz

aaaaaaankisk, du bombar min blogg, den är lite seg med att uppdatera sig själv men jag hör dina fnissar ända hit :D hihi

2008-05-05 @ 13:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0