en liten lista, ingen lång, tack och lov

Vem ringde dig senast? Mamma för att säga åt mig att ta laxen ut frysen. gööttt.
Vem kysste dig senast? hm, svårt. skulle vilja säga A men jag är inte helt säker på att han gjorde det :S, men i sådana fall så säger jag den andra A.
Vem kramde dig senast? eh, annika i fredags. tragiskt att ingen här hemma har kramat mig på två dagar.
Vad har du för bh på dig just nu? ingen
Vad har du för trosor på dig just nu? randiga
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?  sta ti radis? från ajdin. skitfyndigt sms. not.
Vad brukar folk få för intryck av dig: att jag är väldigt glad
Har du någon gång klätt dig horigt? nej det vill jag väl inte påstå att jag har gjort. och horigt, seriöst, vem skrev den här listan från första början?
Har folk kallat dig slampa? nej inte vad jag vet. jag har alltid varit rätt anti-killar så det har nog inte funnits några orsaker till det.
Har du kallat någon för slampa? ja vem har inte det, men alltid bakom personens rygg och alltid med pålitliga kompisar. men det var länge sedan jag ens sa det ordet.
Har du slagit någon riktig hårt?
Använder du parfym? yupp.
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? leendet, men sen kom jag på att leende är ingen kroppsdel.
Vilka slags killar faller du för? glada och roliga, men inte käcka
Vad kollar du på först hos en kille? armar, händer, längd
Vill du ut och festa nu? nej, nu vill jag äta lax
Vad är klockan? 14:27
Vilken färg har din mobil? vinröd skulle jag vilja säga
Vad ska du göra nu? äta förhoppningsvis
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? både jag och nej. det beror på den andra människan och vad dennes syfte är.
Är du social? ja det är jag men jag tycker om mina osociala stunder också.
Känner du att du orkar en fråga till? knappt
Vad tänker du när du vaknar? typ "vad ska jag göra idag då", har inget tufft livsschema om man säger så.
Kan du gå utan smink? så länge som jag har något på fötterna. fast nä jag kan inte gå utan smink, concealern är min bästa vän.

just det, höll på att glömma. listan snoddes av Alma.

Kommentarer
Postat av: jag heter nermin

Magda da li je A = Adnan ??

Ne moras odgovoriti ako neces!



2008-05-05 @ 18:02:18
Postat av: nicole

du det är en del a:n å hålla reda på här.

2008-05-05 @ 19:26:29
Postat av: nicole

inte funderat på en ny bokstav??

2008-05-05 @ 19:27:12
Postat av: nicole

okey nu har jag vart här inne typ 30 gånger på 10 minuter. Håller du fortf på min din jäkla macka eller? Slit dig från kycklingpastejen, majonäsen eller va det nu är för nåt som läggs på å BLOOOOOOOOOOOOGGA. Jag har inget liv just nu så däröfr vill jag gärna läsa om ditt.

2008-05-05 @ 19:52:25
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0