djes bona

suck. jag är så trött. somnade vid fyra igår/morse och vaknde vid halv tio. PEPP. not. jag och deno ska visst till jönköping idag och spana läget.

igår gjorde vi färdigt min tårta. jag fyller år snart på tisdag eller onsdag, har inte riktigt koll på dagarna, men den tredje juni blir jag 22 bast iaf. känns sådär pepp det också. på något sätt har jag alltid betraktat "sommarbarn" som bättre barn än vinterbarn. sommarbarnen är så mycket bättre, det var lite som att deras föräldrar planerade att dom skulle födas när det var som finast väder. det är tydligen nått biologiskt, eller historiologiskt om ni så vill, att det var mer normalt att få kids på sommaren eftersom man ansåg att dom hade större chans att överleva på sommaren än på vintern som spädbarn. nu snackar jag om den tiden då Ayla och Jondalar levde, grottbjörnens folk ni vet, så tjaaaaaaa vi är väl LITE bättre kan man säga.

okej, lite mer intressant fakta är väl att min mormor var 22 bast när hon krystade ut mamma och mamma var 22 när hon tryckte ut mig, jag fyller 22 i år, hajar ni kopplingen? därmed bryter jag traditionen. känns ändå rätt okej.

nu är jag hungrig igen. man ska inte gå upp för tidigt för då äter man mer under dagen än vad man gör när man går upp vid 13.

Kommentarer
Postat av: böna

jaha ja tack så mycke för det då. förolämpad

2008-05-31 @ 13:48:57
Postat av: mggg

hahah bönisschmönis. me hjärtar dig!!

2008-05-31 @ 14:23:38
Postat av: amela.

Magda izadji veceras!!!

Du kan inte bryta det BOSNISKA mönstret!



Dijete i muza prije 20 inace si propalica...!!

ta på dig den kortaste kjolen du har och den mest uringade tröjan du har och CARPE A KID!



cmoketta!! :)

2008-05-31 @ 18:43:45
URL: http://ameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0