- nämen tjeena tjejer

hej hej. det har blivit lite väl mycket av en bildblogg de senaste dygnen men det här är iaf de sista inlägget med bilder, inte forever herregud, men på länge kan jag väl säga. det finns tyvärr inget att ta kort på här i kycklingaryd.

det här är bilderna ifrån lördags iaf. det var eurovision, något som jag tog på stort allvar, medan nicole flummade runt.


jag blöggade så gott det gick, tempot var högt men det blev ett par inlägg. nicole sminkade sig och jag sminkade sedan tittade vi, sedan bloggade vi, sedan sminkade vi oss igen, ja så gick det runt runt i tre timmar.

eurovision och cider. myyyyys.

innan vi skulle springa till bussen började jag kladda på mig och nicole vilket resulterade i fina tatueringar. jag skrev dit först bosnien, men nicole tyckte det var lite dåligt av mig så hon skrev dit sverige också.

nicole fick sveriges samt frankrikes. vi var "häftiga".

på herk där vi träffade hela gänget. alans och hans gäng, brorsan, fraaaankan och gänget, ja det var rätt ösigt i lördags.

vimmelbild. haha nicoles tatuering är riktigt fin, men min syns inte. snyft.

det här kvällen går nog till min och nicoles historia som den ENDA kvällen då nicole INTE var trött och gick och la sig direkt utan satt vid datan, vilket i för övrigt bara jag brukar göra, medan jag var så sjukt sömnig att jag inte ens pallade att gå på toa utan smådäckade flera gånger på soffan tills jag beslöt mig för att sova no matter what.

snygg sovpose. jag ligger halvvriden, allstå nederkroppen är vriden medan jag ligger på rygg med överkroppen, vet inte ritkigt hur jag fick till den här posen men den var jäkligt bekväm. soffan är i för övrigt stenhård men jag sover som en stock på den, påminner mig väldigt mycket om stenunderlagen man ligger på när man ligger på stranden, jag somnar direkt. ska nog testa en spikmatta i framtiden.

ja det var vår lördagskväll =D


Kommentarer
Postat av: nicxsksks

jag diggar den sista bilden skarpt! haha så gåre när man klunkar för mycke cider...mouahaha

2008-05-27 @ 23:24:27
Postat av: maggg

haha, jag hade faktiskt varit trött hela den dagen innan jag ens hade sörplat cajder.

2008-05-28 @ 01:49:54
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Ilvic*

Svar; Haha jasså? Vad komiskt det hade varit om jag var i Lund den här gången med, vilket vi egentligen skulle.

2008-05-28 @ 15:28:07
URL: http://guzilago.blogg.se/
Postat av: Angelica

2008-05-29 @ 10:48:08
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg
Postat av: Angelica

Fan va snygga ni är brudar!



Hej förresten, I'm back! Jag överlevde Thailand :)



Cool din blogg har blivit sen jag såg den sist :)



Saknar er! Jag vill också uppleva denna mytomspunna Herkan....



Kram kram

2008-05-29 @ 10:50:03
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0