dagens bilder

jag kom av mig lite i sista inlägget och glömde pubba dagens bilder.

glada klubben hade sammanträde idag. vi var på piren och käkade, jag ser rätt knäckt ut och pappa ser ut som en, jag vet inte vad, men något mesigt, jag menar handen under hakan?

pepparstek med potatoesar. skitgott och snygga servitörer.

mamma spanar

ja men det är väl klart att vi ska göra några fjantiga poser. jag i min skogshuggarskjorta gör entre, vi radade upp oss som åsnor och sedan knäppte mamma av kortet som blev helt vitt.

ungefär som på den här bilden.  pappa a la mupp-style.

jag var tvungen att prova browniesglassen, brownien svek lite faktiskt, kändes mer som en muffins när man glömt att hälla i bakpulver, platt och inte alls kladdig. fast det var ändå rätt gott.

dagens läxa: låt det här vara sista gången HELA familjen åker till jönköping för att handla, för det går helt enkelt inte. allstå, är allas pappor sån som min var idag? jag blev superirriterad över hans beteende, vi skulle leta efter nån studentoutfit till deno och när deno hade provat de första byxorna och skjortan så sa pappa "hajde vi tar det", jag ba pa halo det här är första affären vi har varit i, måste ju spana utbudet i de andra. men han tyckte allstå att det kvittade, så fort man hittar det man söker så tar man det. det är faktiskt  delvis därför de flesta män är oekonomiska tror jag, istället för att spana efter billigare alterntativ så tar de det första bästa liksom. okej, ska inte vara fördomsfull, en allra högst ovetenskaplig undersökning där urvalet enbart grundas på min pappa och bror.

så han var typ allmänt jobbig hela tiden, och deno pallar inte heller att gå i affärer så JAG och MAMMA letade och tjafsade, vi som inte ens har något med det här att göra egentligen. det löste sig till slut för vi hittade lite prylar till deno. bra som fasen, för jag hade inte hängt med en andra gång. shoppar gör man bäst på egen hand.

Kommentarer
Postat av: kusin?

man blir fet av glas



cika sahin e fräschare än vad du är

2008-06-07 @ 19:06:04
URL: http://nemaminemam.se
Postat av: magzizzziiiziigazzz

man blir fet av att bara sitta vid msn 24/7, och som att du inte kommer käka glass i JC,eller huuuuur?

2008-06-07 @ 21:35:10
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Kusin

pa sitt inte då, naä ska dricka kiselu bara...inte som du

2008-06-07 @ 22:24:52
URL: http://NEMAM.ba
Postat av: kusin

Kom igen, blogga nytt då rå!



Vi efterlyser än omfattande intervju med cika Sahin

2008-06-09 @ 07:04:37
URL: http://lalala.se
Postat av: ?

kusin, vad heter ditt namn?

2008-06-09 @ 10:54:30
Postat av: Anonym

2008-06-09 @ 11:58:12
Postat av: Anonym



Tjena!



Najs blogg!

Hör av dig: [email protected]

2008-06-09 @ 11:59:57
Postat av: sex4life

Missa inte våran tävling! Priset är två självlysande sextärningar. Lycka till :)

2008-06-09 @ 20:07:04
URL: http://sex4life.bloggsida.se
Postat av: magzizzziiiziigazzz

ma kusse sluta tjata nu, kanske lyckas jag få en intervju med honom på DIN begäran. kul va?



sexforlife: ah tråkig vinst

2008-06-09 @ 23:11:42
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0