ein, zwei, drei

GUD vad extremt nostalgisk jag har varit typ hela den här natten. men jag fick vädra nostalgiteten med adi och irman och det var gött. nu är jag extremt iiiii:ig och längtar till jajce. ahhhhhhhh *ryyyyyys*.

gudgudgudgd HUR kan man älska en stad och dess människor så mycket? förmodligen känner jag såhär nu bara för att jag har spanat bilder och snackat minnen och det betyder så enormt mycket. dom här snälla och fina killarna (Ado, Adi, Irman, Harka, Ajnur, Hans) som jag har delat så många minnen med sommaren 2004, som har ställt upp när det behövts och som dragit mig med sig överallt. nu är vi äldre och umgås inte lika mycket, man har ändrat fokus och prioriterar kanske andra människor (som man bör prioritera), vissa har familj (en VISS har familj congratttttttzz ajnure curici i ako nikad neces ovo ni procitati haha), andra har flickvänner, vissa pluggar, en annan har gått mot ett helt annat håll (och det gör ärligt talat ont), och så tusen andra saker som händer i ens liv. jag drar in mig själv för mycket i det där virvarret just nu, men fasen vad kul jag hade det med de sex snubbarna, trots att jag var en snorunge jämfört med dom så var det så pass sjysta att de lät mig haka på dom när jag än ville. 

okej. nu har adi också gått och jag har ingen att prata med så jag ska väl också gå och sova. det blir lite boring inlägg när man skriver när man är emotional och trött. hejdå.


2004:harka, ado, irman, jag och adi. och ajnur tar nog kortet. hemma hos adosmrado.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kakvo je ovo sjelo?

2008-06-26 @ 09:47:27
Postat av: Anonym

hej :) hur känner du Adnan?

2008-06-26 @ 13:21:13
Postat av: magziiigazziiiggaaah

anno1: paaa, sta da ti kazem...... :D



anno2: ko pita?

2008-06-26 @ 16:46:23
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe..jedna cura :) sam i Adnan som dejtali jedno vrijeme :)

2008-06-26 @ 17:00:22
Postat av: Anonym

oj blev lite fel där :) vi känner inte varandra men ja tror vi känner samma folk..min mamma e från Jajce :)

2008-06-26 @ 17:09:31
Postat av: magziiigazziiiggaaah

haha okej :) a meni je adnan jedan dobar prijatelj :) pa ti si znaci iz jc onda?

2008-06-26 @ 17:11:03
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :) moja je mama iz Jajca..brukar vara där varje sommar :) imamo stan na Hrastu! Ja sam tebe vidjala dole ljeti...gillar din blogg :)

2008-06-26 @ 17:13:02
Postat av: nicole

jaha din lilla antimobil människa. Såg att du hade ringt, bra tajmat med att jag stod i duschen, men det visste du väl. Därför du pssade på att ringa eller huuur???! Nu ska jag käka lite sen ringer jag dig å hoppas att du är vi mobilen.

2008-06-26 @ 18:59:13
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: nicole

jaha din lilla antimobil människa. Såg att du hade ringt, bra tajmat med att jag stod i duschen, men det visste du väl. Därför du pssade på att ringa eller huuur???! Nu ska jag käka lite sen ringer jag dig å hoppas att du är vid mobilen.

2008-06-26 @ 18:59:41
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: nicole

jag duschade när du ringde. Ska käka sen hör jag av mig å hoppas att du för en gångs skull är vid mobben.

2008-06-26 @ 19:01:02
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: nicole

oj då, mina kommentarer dubbelpublicerades visst. Trögt internet här.

2008-06-26 @ 22:22:37
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

anno: tack :) al ovaj, kako se zoves? mozda te i znam :D



nicole: jaaaaaa ser det vaaa -smirk- :D

2008-06-26 @ 22:44:14
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: jag heter nermin

Magda, pitaj te male da li je iz Kalmara?

2008-06-26 @ 23:28:57
Postat av: Anonym

haha jesam nerkoooo!!!

2008-06-27 @ 00:02:15
Postat av: adö

hahahah a ja klosara :D



Ma ta mlada iz kalmara je cak bila na prigovorima hahahah!



poz!

2008-06-27 @ 14:14:40
Postat av: Anonym

hmmm...??

2008-06-27 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0