göteborg och liseberg

buuueeeeeeh, sitter här och gäspar sönder mig. tidigare idag var jag och deno i värnamo för att vi skulle fixa lite stuff, det ösregnade dock typ halva dagen, men som tur var hade jag med mig paraplyet *farmor-style* så vi klarade oss rätt bra. vi kom hem, gjorde pizza (rättelse: mamma gjorde pizza), käkade och sedan vid sex var jag så trött, och trots att mamma gjorde allt för att jag inte skulle gå och lägga mig, så gick jag och la mig och däckade i fyra timmar. prick klockan 22 vaknade jag, jag var väl rätt utvilad, så jag vaknade egentligen av att jag hörde mamma spy inne på toan. min första omedelbara tanke var OMG hon är gravid!!, för mamma är allstå aldrig sjuk, så det är klart att man blir orolig när hon väl blir det. min andra tanke var att ääähhhh klart att hon inte är gravid, föräldrar nuppar inte, så det vore ju lite ologiskt *tröstar mig själv*. nä men seriöst, jag fattar inte ens att jag skriver ner det här, usch och fy, jag vill inte ens diskutera det här *förträngning pågår*.

i lördags var vi i göteborg. mamma och deno var på liseberg medan pappa var på stan och jag mötte upp flash (det går itne att skriva hans riktiga namn, på riktigt!! jag är wayyyy too van att säga flash). eftersom jag och pappa inte åker något, pappa pga slabi zivci och jag pga slabi zivci + höjdskräck, så var vi tvungna att hitta substitut. pappa hittade en ny gitarr, han var så irriterande stolt när vi skulle åka hemmåt, kallade gitarren på riktigt "hans nya bebis" *kom att tänka på mamma nu, fyyy* och var allmänt cheesy. jag och flash gick på stan, drack latte, käkade glass och gick till slut på femman. värsta bonding-time ju.

anyways, det mest pinsamma som hände var när vi skulle köpa glass, allstå egentligen var det inte ens pinsamt men ni vet hur det är med nya bekantskaper, allt känns pinigt i början. hursomhelst, jag var först och skulle bestämma mig för två smaker/sorter, så säger jag "ah men jag tar i bägare, två...eeehh.. (i huvudet: säger man verkligen kulor? ska jag säga två kulor hm. kulor. låter skitkonstigt...) a men två sånna..eh, jag tar bananchocklad och polka!". flash skrattde och jag skrattade, riktigt glass-moment, och killen i glassvagnen visste inte riktigt om han skulle skratta eller vara seriös. glassen var supergod, inte alls sådär "vattnig", men saken är den att jag aldrig brukar köpa glass såhär, antigen så blir det på donken och då säger man bara mcflurry, eller typ magnum eller vad det nu blir. a men okej, inte meeeeeegapinsamt, i get it, men ändå!!

flassssscccccch

matchen skulle börja närsomhelst.

åh det här är typ det enda jag tycker är kul (förutom sagoslottet) när man kollar 3d film, ni vet den där pandavision, fast även här blir man ju lite rädd, speciellt när ormen kommer haha. jag och pappa skrek mest. jebiga, vi har verkligen svaga nerver för sånt här.

däruppe är mamma och vinkar. hon och deno åkte typ allt.

mutti och jag, myspyyyyyyyysss.

HAHHAH kodakmoment big time. mamma käkar, pappa POSAR (jag lovar han gör det) och deno vill inte riktigt kännas vid dom. jaa, men snälla är dom iaf!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i zo

2008-06-17 @ 11:32:28
Postat av: Angelica

Jag fick just extrema åka bergodalbanacravings!

2008-06-17 @ 11:36:26
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: fLASh

hahahaha oh nej..nu kommeer jagg bli BERÖMD!! (o rik garant)..wuhuuu!

2008-06-17 @ 14:16:24
Postat av: magziiziigazzziigah

anno: ja men duuuuh, i know. men det är bara det att jag är så inkörd i NR-tänkande så det blir svårt att switcha om till verklighten ibland:)



ankis: haha, ja sånna finns det inte på malta :D



flash: haha, ässsscccch oroa dig inte :D

2008-06-17 @ 16:54:10
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: fLASh

btw...GRATTIS! (i förskott) :D

2008-06-17 @ 21:37:35
Postat av: magziiziigazzziigah

nooooooooooo. jag är trög.

2008-06-17 @ 21:44:24
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: fLASh

jag gissar på att det blir en pöjke :D

2008-06-18 @ 08:48:57
Postat av: fLASh

jag gissar på att det blir en pöjke :D

2008-06-18 @ 08:49:11
Postat av: magziiziigazzziigah

jag gissar på inget :D det blir nog bäst så. ali ako bas, BAS mora, onda nek je curica :D

2008-06-18 @ 15:13:16
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0