denos studentbilder fredagen den 13 juni

de sprang ut vid 13.00 och vi kom precis i tid, vi är typ alltid ute i sista minuten trots att vi hade planerat allt i förväg haha, men vi VAR precis i tid. jag tyckte det var nästan mer "gripande" *heheheh* när deno tog studenten än när jag gjorde det.

det första jag gjorde var att klänga på deno gosenalle, blommor och sedan snodde jag hans mössa. alla studenterna var så himla fina. i bakgrunden syns nisse, tetka och lilla farmor i sina gangstersolglasögon.

familjen K; nisse, lala, tetka och irma som håller i studentskylten. någon lillsnubbe råkade även hamna med på kortet, get out of my sight bjach, näråå, inte så farligt.

jag hjälper deno med att dela ut blommor och jag kände mig värsta emotional.

mamma och ajla, mamma var visst också lite emotional, lite tårögd aaaaawww

jag och deno, superkrångligt att hålla koll på allt, men vi grejade det *syskonpeeeeeepppp*

familjeporträtt, jag och mamma har blivit lika långa, även om jag tror att hon är en trun längre än mig. alla var pepp på att fotas förutom papa, han är inte speciellt fotogenique när det gäller sånna här "uppställda" fotomoments, det är bara när man fångar honom spontant som han blir skithet. aaaaaaaanywaaays vi fortsätter...

här är deno och ajla. ajla är ju bra på det här med att posa eller hur

nee da maakaa

mammas smörgåstårta, jag sitter just nu och käkar rester

mamcic moj. löööövz. i bakgrunden i soffan syns även ajla, urfa och irma.

deno checkar in sina presenter, han fick lite allt möjligt. bl.a badkallingar av mig haha

kum korkar upp champagnen och sedan skålade vi

mammas tårta, tyvärr inga rester kvar från den

mah dearest beba

Kommentarer
Postat av: jag heter nermin

Cestitke Deni! Masala, citav momak!



Svi ste super!



Pozdrav vam,



Nerko

2008-06-16 @ 00:22:03
Postat av: A D I S A

gud vad du liknar din mamma! :) hon e ju lika vacker som du :)

puss

2008-06-16 @ 02:00:35
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: elma

Haha jag håller me Adisa här uppe du o din mamma e så himlaa lika :)..

2008-06-16 @ 12:36:32
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: magziiziigazzziigah

adisa och elma: haha taack söta ni är. evo i ona je sada glad kako sam joj rekla :)

2008-06-16 @ 15:27:23
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Naaaah, det va tider det.... Studenten... Grattis till Deno. Nästa år är det min brorsas tur!

2008-06-16 @ 18:12:19
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: roompie

Grattis till brorsan deno :)

och du är alltid lika vacker maggzan ;)

2008-06-19 @ 23:49:30
Postat av: magziiziigazzziigah

roompie: oj, gulligt, tack :) ska hälsa brorsan

2008-06-20 @ 00:15:55
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0