whats up rödluvan

oj klockan är redan tio. det känns som att den egentligen är typ 12 för jag är skittrött.

en bild från igår. jag trodde verkligen att jag skulle få samma färg som på förpackningen *naiv* men man får aldrig det. jag vill verkligen bli typ orange i håret, men nu är jag orangeröd, kanske ändå mer röd. och, okej för att mina ögonbryn är mörkbruna och håret är rött och allt det ser fejk och konstigt ut så måste jag nog ändå, ändå säga att jag gillar väl färgen.

jag vill klippa mig också, toppa barret, men eftersom jag är superpank den här sommaren så tror jag att jag satsar på en klippning hos en av mina sjuttio kussar som råkar vara frisörska (Majda!!). hon är duktig, men jag är jobbig eftersom jag inte vet hur man säger "uppklippt" på bosniska. är det någon annan som vet vad det heter? det heter iallafall inte stepenasto, för det är en heeelt annan grej.

seriöst, jag är en sådan som hela tiden skulle kunna prata på om hår och sånt. det tar liksom aldrig slut. en klippning i bosnien kostar ca sjuttio kronor. det är sjukt hur sjukt pampered man blir för en liten summa bosniska pengar, typ en helrenovering i håret för 200 kr haha, medan i sverige 950 kr. sen kan ju resultatet variera också, men är man den typen som jag är, dvs den rädda, så låter man väl bli. jag vill att någon ska förstå mig EXAKT så som jag vill ha det förstått, typ som disa kan. bara hon kan. magic fingers har hon.

ok blev visst en megabild, men en liten skillnad är det ju. sen tror jag att blixten "förfinar" den här nyansen också, men det kan nog blir bra när håret är lite stajl.


Kommentarer
Postat av: nicole

va fint min lilla raggsocka! Du är fin oavsett färg! Saknar dig och älskar dig! Looove.

2008-07-08 @ 22:44:39
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0