tjena fulingar

allstå gerrehud vilken sugig dag det känns som att det är just nu. jag känner mig fet, ful och olycklig, pallar liksom inte ens att dra in magen. nej idag ger jag vika för mitt fula jag, tar en fuldag helt enkelt. det är så mycket jag måste fixa i ordning, typ LÄGENHET såvida jag inte vill bo på gatan i kalmar, skicka in foton för framkallning så att vi kan ta med oss till mormor och morfar, promenera, duscha, fixa naglarna, massa massa småsaker och det enda jag vill göra är att lägga mig och sova. det är liksom inte ens fint väder ute. jag känner mig allmänt opepp, kanske bara för stunden för det kommer att gå över snart, men just nu sååå DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD.

Kommentarer
Postat av: nicole

peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepp för fan!

2008-07-04 @ 20:31:46
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Oh, hata sånna dagar... Men alla har dem och förhoppningsvis är de just bara en dag! Jag håller med Nicole; Pepp!

2008-07-04 @ 22:11:37
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0