lägenhet hyres i kalmar

fan vad opepp att leta lägenhet (jag utgår ifrån att jag kommer in på utbildningen. det måste jag ju göra). jag vet inte ens hur man gör, så jag måste nog säga att jag tycker om lunds kösystem när det gäller sånt här allstå. det känns inte helt sjyst att panikleta heller och jag blir stirrig när jag läser om snubbar som vill ha inneboende, jag vet inte varför men det typ skriker VÅLDTÄKT om det. fördomsfull, al jebiga, alla snubbar är potentiella våldtäktsmän.

okej, nu lyssnar jag på crvena jabuka. napravljen sam od samoce, znam cudna sam nevolja, koja dodje i ode kad hoceee *KÄÄÄRLEK*. fan vad pepp jag blir direkt, direkt, utan någon tvekan. det är som att det känns som att allt kommer att lösa sig. allt, fred på jorden, klimathoten, alla kommer bli superlyckliga, inga sjukdomar och allt annat.

jag känner mig inte desperat, än, men jag vill absolut inte få några despokänslor över boende när jag är i bosnien. jag känner mig inte nojjig än, men jag måste verkligen fixa en skitlägenhet. jag är superkräsen, pallar inte att bo i korre, men jag kommer säkert hamna i nån snuskkorre, och allt jag ville ha var en fin och lugn skolstart. snyft.


Kommentarer
Postat av: beka

Men du, jag ska oxå flytta till Kalmar för studier:D Då kanske vi syns. Brukar läsa din blogg och känner din kusse Irma, vi har gått ett par liknande kurser i högskolan i Jönköping. Håller tummarna för att du kmr in. ett tips: bärja leta lägenhet typ NU! Jag letar också för fullt. Lycka till! Kramkram

2008-07-07 @ 18:03:54
Postat av: emelíe ♥

Ha en fin kväll! :)

2008-07-07 @ 18:04:01
URL: http://emilelias.blogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

beka: ah men gud vad kul :D men vad ska du plugga då? ja.. jag letar jag med, men eh det går sådär, finns ju inte så mycket ute nu, bara en massa korrerum. boring. jag vill ha en lägenhet :D

2008-07-07 @ 18:25:42
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: beka

tjolahopp igen! :D JAg ska plugga till idrottslärare där. Har pluggat klart till svensklärare i Jkpg:D Hoppas du blir antagen och att vi träffas i Kalmar någon gång:D Skulle vara trevligt:D

2008-07-08 @ 19:23:04
Postat av: magziiigazziiiggaaah

jaha, värsta ambitiöst ju :) jag hoppas att jag blir antagen, ja det skulle vara kul att träffas :) har du facebook så att jag kan adda dig kanske?

2008-07-08 @ 22:27:27
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0