hej fran slovenien

orsaken till att jag befinner mig pa en internetclub ar att jag ar tvungen att boka en lagenhet i kalmar. satt och spanade och blev superstressad eftersom jag inte ens vet vilket omrade som ar sjyst, men jag fick mycket hjalp av en tjej och som formodligen kommer att boka en fin lagehet till mig. jag haller tummarna iaf *pepp*. men jag kanner mig anda sjukt stressad over den har lagenhetssituationen.

resan har gatt mycket bra, jag sov asmycket, laste, kakade etc. vad ska man mer gora i bilen liksom? tyskland ar varst och tar sa jakla mycket tid. vi sov pa natt hotell i lordags och igar kom vi fram till slovenien till mammas kusse. doooboring inlagg, men det hander inte saaaa mycket just nu. vadret ar piss, igar askade det och dundrade hela natten, fyfasen hade lite svart for att somna efter smallarna, lite maltastyle pa blixtarna faktiskt. idag ska vi vidare mot bosnien och nasta stopp ar bihac dar min morbror och hans fruga bor. dar kommer vi stanna nan dag och sedan ar det antligen dags for Jajce!!

ja det var val det, jag kan fortfarande inte slappa lagenhetssituationen, kommer nog inte att kunna slappas forran det ar lost. 

annars mar hela familjen bra, vi har inte hunnit braka sa mycket, lite smairritationer fran min och denos sida men annars valdigt bra. sa har aven lite svart for att fatta att vi verkligen ar pa vag till bosnien, att tiden har gatt sa snabbt och etc etc. hihi.

hors nan annan gang, formodligenn i bosnien.

pussar


Kommentarer
Postat av: nicole

hej snygging, jag saknar dig! puss min heting

2008-07-15 @ 22:15:42
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0