hej fran jajce

hej for fan!!

jag sitter och svettas har pa ett internetcafe i jajce. det ar helt sjukt varmt, jag fattar inte att folk kan ga i jeans. helt oforklarigt. det har ar ett snabbt "jag lever"- inlagg sa forfanta er inga smaskisch details. igar var forsta partykvallen och det festades ratt rejelt, hur klarar man av att festa varje natt sa har undrar jag bara?? idag var det egentligen Brana (badstalle) inplanderad men vi var tvungna att ga till posten for att fixa vara bosniska idkort, javla vilket krangel!! OMMMMMG, vilka karringar som jobbar, buttra och sura och griniga. en skrattade till och sa till den andra tanten som satt precis jamte ba kolla hennes underskrift hehe. ah dumma tant, jag ba hursa? vad ar det for fel pa den? *skittyket* och karringen bara tystade och var supertrevlig sen.

okej en bra grej. jag har fatt lagenhet!!!!

okej mina paron star har jamte och stressar mig. sticker nu och hors!!

pusss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du måste ju vara van vid värme, du har ju bott på stenen!



Grattis till lägenheten!



Kram

2008-07-18 @ 17:55:46
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: A D I S A

ohh grattis till lägenheten!! :)

2008-07-20 @ 01:36:24
Postat av: magzazazazzaza

taccccck brudar!!

2008-07-21 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0