hårfärg

nu ska jag äta middag och sedan färga håret. förra gången gick det inte alls bra eftersom det inte fäste alls men nu har jag köpt hårFÄRG som jag vet är bra, men saken är den att det är en extremorange nyans jag har köpt, så den kommer förmodligen bli rätt orange på mitt huvud också. jag kommer att se ut som en brandfara.

men först maaaaaaaaaat.

i'll give this hot bitch one shot och blir det inte bra så rekomenderar jag inte dom här hårfärgerna

nuvarande hårfärgen. faktiskt typ lite rött ser jag nu, men jag tror att det är blixten eller så är det bara jag som är blind för min egna hårfärg.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snyyyyyyygg färg! Du kommer bli het babe! Bosna snubbarna kommer kuta efter dig och du kommer komma hem med en ring på fingret och en bulle i ugnen!

2008-07-07 @ 19:45:13
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0