fruta de la pasión

det är vissa meningslösa grejer jag måste blogga om. ett par brudiga grejer börjar vi med. den ena är att jag för tillfället älskar mitt hår. jag älskar att det har blivit tillräckligt långt för att kunna sättas upp det utan att behöva använda tjugofyra små svarta hårspännen, sånna små "hårnålar" ni vet. jag längtar tills det växer ut. de senaste två åren har jag verkligen inte ens kunnat se mig själv i långt hår så nu när jag kan erkänna för mig själv att jag vill ha långt hår igen och verkligen mena det så blir jag pepp *happy girl*.

andra saken är att mina naglar har blivit långa. french manicure nästa vecka, yes please. sista gången jag hade långa naglar var förra hösten. ok onödig info i get it, men jag kände att jag måste dela med mig lite sån information också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0