dagen då jag gjorde något jag inte skulle göra, egentligen

härmed är fulhetsdagen officielt över! jag har duschat, tvättat håret med lyxigt balsam och smörjt kroppen. härligt. nu är jag redo för min extremt nybäddade säng med fräscha lakan.

idag träffades jag och nadja i promenerings/"kaffe"drickande syfte. vi hann till hemköp och sedan började det ösregna så då stack vi till henne istället. mitt i cappuchinosörplandet började vi prata om vax. det ena ledde till det andra och slutade med att jag vaxade nadjas armar. precis innan jag skulle dra av vaxremsan ropade nadja vänta vänta av ren nervositet, jag måste bara säga en sak innan du börjar, a vaddå sa jag, du vet att du går emot dina egna principer nu? sant sant, tänk vilka smarta tankar man tänker precis innan något stort ska ske.


Kommentarer
Postat av: Mikke

Måste bara säga att jag gillar din header! nice.



Btw. Jag skulle behöva lite smakråd angående ett kepsinköp till min son. Kika gärna in hos mig på min blogg och lämna en kommentar med din åsikt. Tacktack och sov gott!

2008-07-05 @ 01:01:59
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0