afrika paprika!

ahhhh tusen saker att fixa inför resan. det här är näst sista dagen och det är många smågrejer som måste fixas.

jag känner att jag knappt kan blogga pga cepestressen, sitter bara här och petar nagelbanden, ah så måste jag lacka naglarna också, raka benen, sticka till banken, hemköp, apoteket, hälsa på familjen K som åker imorgon, mata greta och fixa lägenhet. jag dör.

när det gäller lägenheten så har jag fått mycket information av en tjej som redan bor i kalmar och nu vet jag åtminstone när jag ska hålla mig framme för att eventuellt haffa mig ett sjyst boende.

och samtidigt är jag skiiiiiitpepp och längtar tills vi åker och är framme i jajce, men det här med kalmar drar ner peppet lite allstå. det enda jag hoppas på är att beskeden kommer ikväll eller imorgon och att deras bostasportal börjar fungera imorgon. DET är mitt enda hopp, om dom öppnar den på måndag så är det kört för min del för då kommer jag vara i slovenien, förhoppningsvis hos mammas kusse och då kan jag låna internet. men snällaste gud, gör så att allt ordnar sig imorgon.

okej. nu ska jag klä på mig och fixa lite grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0