zlatan och hans skål

jag hittade två heta bilder på zlatan. bilderna är från stureplan.se. jag tänkte jag skulle ge lite spontana expertkommentarer på bilderna som ni ser nedanför.
113361-1259
lite lost ner han nog ändå ut att vara, men bilden är riktigt bra. "bra Slatan!".
113361-1260
men åååh. HAHA. den här bilden skrattade jag åt en del. carl philip och zlatan ser ut som ett par som är på väg på finmiddag hos ett annat par. typ "älskling, jag tar skålen, jag vet att du inte tycker om sånt här, men försök i alla fall att se lite glad ut".
calle ser lite stiff ut, men när zlatan lägger armen om hans midja så ser han om möjligt, ännu mer besvärad ut.


Kommentarer
Postat av: Sanela

joj, det första jag la märke till var hans hand! Så stor ;D

2008-01-16 @ 11:25:54
URL: http://sanelaaa.blogg.se
Postat av: papillon

ja cu reci nesto o ovoj prvoj to ono kao zlatan sjedi na wc-solji,ima ko problema sa stomakom i sad ocekuje kako ce magen reagovati

2008-01-16 @ 17:23:00
Postat av: papillon

ja cu reci nesto o ovoj prvoj to ono kao zlatan sjedi na wc-solji,ima ko problema sa stomakom i sad ocekuje kako ce magen reagovati

2008-01-16 @ 17:23:29
Postat av: magz

sanela: haha.. jaa men detär snyggt med stora händer!

papillon: HAHHHAHAHA.hahah. haj nek si nam se i ti vratio :D

2008-01-16 @ 17:27:21
Postat av: Ilvic*

zlatane zlato moje :D

2008-01-16 @ 21:24:01
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0