trött och schleten

allstå det är omänskligt hur dåligt jag har mått. helt omänskligt. det är inte att bara vifta bort det med en förkylning. det är värre än så. jag vet inte hur mycket mer min kropp pallar av. måndag och tisdag sov jag bort i feber och frossa och idag bajsar jag bara. numera konverserar nicole med mig via toadörren, jag kan lika gärna bygga in ett eluttag i toan så kan vi snacka via msn istället. JAG AVLIDERRRR! hoppas ni förstår min desperation till bättre hälsa.

och nu sitter jag här i tights, mysbrallor, linne, tunika, långärmad tröja, två par strumpor och kappa, i ett land där utomhustemperaturen ligger på 16+! varför gud?

ja, just det ja, jag käkar inte heller så mycket. trots att kladdkakan som nicole köpte igår ligger och degar mitt framför näsan på mig så får jag inte ner den. det är nog det absolut sjukaste med det hela. för det är nämligen så att inte en enda sötsak undkommer mina fingrar en längre stund, att ha godis liggandes i skafferiet i en vecka är så att säga inte my thäng. det funkar liksom inte. och nu ligger det en jävligt fin kladdkakebit här och jag kan inte ens förmå mig till att smeka den lätt över chokladen med gaffeln. SNYYYYYYYYFT*100.

nu är jag skitsömnig igen. ok en sista snyfthistoria. saken är den att det här är den andra tentaveckan vi är inne på, vilket innebär att jag ska lämna in en assignment (hemtenta typ) idag, två på fredag, en tenta på lördag och till slut 2 assignments på måndag. vet ni på ett ungefär nu hur körd jag är? tanken var inte att jag skulle spara allt till sista minuten eftersom jag har fått ett sånt pluggflow, nej saken var den att jag skulle börja i måndags. men det var rätt omöjligt i det konstiga sovtillståndet jag var i.

bloggar jag inte mer senare så har jag fördmodligen hoppat från toafönstret rakt ner i citronträdet nedanför oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0