...maj och...

ju mer sommaren man närmar sig desto mer saker händer det.

det var i maj som...

... jag jobbade jättemycket på andrahandbokhandeln och hade det skitkul med Cemil och de andra. roligast var det när det var stressigt och jag fick jobba konstant istället för att stå och dega. ibland bloggade jag också, när det inte var någon där, och läste andras bloggar. det var också genom bloggen som jag fick reda på av nicole att vi hade blivit antagna som erasmus-studenter på malta. tur att ingen var där, för jag hade konstanta iii-ryck.

... allt var underbart. alla fester, alla grejer som hände. det var många roliga grejer som hände. underbart väder som gjorde att man var ute konstant, man kände att sommaren var på g.

... trots att vädret var underbart hade jag svårt för att slita mig ifrån datorn eftersom jag kollade på greys anatomy och satc. jag lipade som en bebis när denny dog och karev bar iväg izzie. det var en härlig period av serietittande och glassätande.

... jag, ajdin, mirza och fishie var på etna spelning i helsingborg. fan vad kul det var. dom utekvällarna är oftast de roligaste. bara bra musik, BRA musik. vid det här laget vet ni väl vad jag menar med bra musik.

... jag gjorde ett vuxentest, som alla andra bloggare, och min uppskattade ålder blev 15. jag vet inte om ni tycker att det säger så mycket, men det tycker inte jag när frågorna enbart handlade om kaffe, körkort och jobb. hur tyder man då testet om man anser sig vara en hälsomänniska som skippar kaffet, värnar om mijön och latar sig? svårt.

... jag, nicole och annika tittade på eurovisionfinalen hemma hos mig. vi laddade upp med chips, dipp, pizza ("småklig måltid") och godis. efter att vi hade proppat i oss lite mat blev vi alla på gott humör och sedan började vi äckla oss. varför blir det alltid så när man är mätt? jag gjorde ett fint formulär som vi kunde fylla i och rösta. enligt våra betyg vann bosnien (jag fjäskade för juryn) och ukraina kom tvåa, har jag för mig. tyvärr vann inte ukraina den stora tävlingen och stämningen var lite depp.

113361-1246
det här är vad jag kallar för konst. annika kom i pyjamas, och jag vet inte ens varför hon kom, men jag tror att hon skulle ha mjölk som hon kunde ha till kaffet dagen efter haha.
113361-1245
och hon störde mig medan jag lackade tårna. vem hälsar på så sent förutom hon. herregud haha.
113361-1244
nicole och annika på herkan, where else liksom.
113361-1243
en sen utekväll i maj tillsammans med martin och gänget.
113361-1242
vann inte bosnien? nä. härliga strumps btw.
113361-1240
nicole och annika tog inte röstningen på allvar, så jag fick tvinga dom att rösta, sedan kom vi igång.
113361-1239
mätta och varma
113361-1238
herkperk
113361-1237
det här är en nyutexaminerad sociolog. anställ inte henne, ni ser vilket psykfall hon är.
113361-1236
mirza och jag i bilen å väg hem.
113361-1235
fishie, jag och ajdin. there's a bird up in the sky!
113361-1234
inga strumpor! det är sommar!
113361-1233
har man inte hamnat på lnite någon gång så är man ingen att räkna med.

113361-1231
the nose var tillbaka i lund, och här sitter vi på coffeepoint och dricker chokladmjölk.
113361-1232
partyyyyyyyy!

Kommentarer
Postat av: Edina

ahh ser att du känner mirza (zamir) och senco :D pozdravi ih puno od mene :D

2008-01-06 @ 16:07:48
URL: http://tinytiny.blogg.se
Postat av: Sign. Anz

Är det för att du SAKNAR mig så mycket som du har bloggat 115 kort på mig HAHHAHAHA och ett vukort har kommit från Malta på posten (man tackar hihi)
Och självkklart dyker man upp mitt i natten hos dig... bara då man kan vara säker att du är vaken!!! höhö eller hur?

Pusss och kram darling!!

2008-01-06 @ 22:06:07
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0